czwartek, 27 listopada 2014

SHOPPING BAG


     Zaczęło się od kupna flamastrów i farb do tkanin, dobre pół roku temu. Leżały i czekały na swój moment. a raczej na moją inicjatywę. Torba, którą ulubiłam sobie na zakupy [spożywcze], miała tłusty wypadek, przez co straciła dużo na estetyce. Postanowiłam zatuszować mankament, i tak ich drogi się połączyły. Pomysł na motyw jest mój i nie mój. Kiedyś widziałam akcesoria z podobnym nadrukiem, szukałam ich w internecie, żeby się upewnić jak dokładnie brzmiał napis, ale nie znalazłam. Więc prezentuje wam moją wersje tekstu i szaty graficznej. Materiał z napisem chciałam najpierw naszyć ale ostatecznie robotę odwaliła taśma termo, która ostatnio wyręcza maszynę z większości zadań. Dlatego tym razem kupiłam jej 10 metrów a nie 3 jak ostatnio więc, uf, wystarczyło.

     Warto posiadać torby wielokrotnego użytku, jeśli nie dla doba środowiska, to dla własnej wygody. A i pamiętać zabierać ją na zakupy! Czy wy też macie szuflady pełne jednorazówek? Może wysiłek włożony w regenerację torby będzie mi o niej przypominał. Może.   





1 komentarz: